شما اینجا هستید

اقتصادی » ریزش ۲رقمی بسیاری از رمزارزها
گروه : اقتصادی

به گزارش خبرورزان، این صرافی کریپتو از مشتریانش خواسته است که دلارهای خود را تا ۱۳ ژوئن برداشت کنند زیرا قرار است این صرافی به یک پلتفرم معاملاتی مخصوص تعداد محدودی از ارز های دیجیتال تبدیل شود.

 این اقدام در پی شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه صرافی ارز دیجیتال و چندین نهاد دیگر بایننس صورت گرفت.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده روز دوشنبه علیه چندین نهاد بایننس، از جمله بایننس هولدینگ که پلتفرم بایننس را اداره می‌کند، شکایت کرد.

این رگولاتور مالی روز بعد یک برنامه اقدام اضطراری را پیگیری کرد و به دنبال یک دستور منع موقت برای مسدود کردن دارایی های بایننس ایالات متحده بود.

 SEC همچنین روز سه‌شنبه علیه صرافی رمزارز کوین‌بیس که در فهرست نزدک قرار دارد، شکایت کرد.

حساب توییتر رسمی بایننس آمریکا روز پنجشنبه نوشت: SEC از تاکتیک‌های بسیار تهاجمی و ترسناک علیه صنعت دارایی دیجیتال آمریکا استفاده کرده است.

 بایننس ادامه داد: در تلاش برای محافظت از مشتریان و پلتفرم خود، امروز سپرده‌های دلاری را به حالت تعلیق در می‌آوریم و به مشتریان اطلاع می‌دهیم که شرکای بانکی ما در حال آماده‌سازی توقف کانال‌های برداشت دلار آمریکا در اوایل ۱۳ ژوئن ۲۰۲۳ هستند.

علاوه بر این، بایننس ایالات متحده به مشتریان اطلاع داد که جفت‌ ارز های معاملاتی پیشرفته BTC و BUSD را حذف خواهد کرد. این صرافی خاطرنشان کرد: ما همچنین تصمیم گرفته‌ایم پیشنهاد خرید، فروش و تبدیل خود را ساده‌سازی کنیم و پورتال معاملاتی فرابورس خود را متوقف کنیم.

این پلتفرم علاوه بر این توضیح داد که در حال تبدیل به یک صرافی صرفا رمزارز است و در وب سایت خود بیان کرد: بایننس شعبه ایالات متحده، تبدیل به یک صرافی صرفا رمزارز خواهد شد، لطفاً تا ۱۳ ژوئن ۲۰۲۳ دلارهای خود را برداشت کنید.

بایننس شعبه ایالات متحده خاطرنشان کرد: هر موجودی دلاری که پس از ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳ بر روی پلتفرم باقی بماند، ممکن است به استیبل کوین تبدیل شود که می‌توان آن را در زنجیره بلاکچین برداشت کرد.

علاوه بر این، بایننس ایالات متحده تاکید کرد که ذخیره ۱:۱ را برای تمام دارایی های مشتری حفظ می کند.

بایننس شعبه ایالات متحده در نامه‌ای به کاربران خود اعلام کرد که SEC ادعاهای مدنی غیرقابل توجیهی علیه کسب‌وکار ما مطرح کرده است که در برابر آن به شدت از خود، مشتریان، شرکا و صنعت دفاع خواهیم کرد.

ریزش شدید بازار رمزارز خصوصا آلتکوین ها

بازار رمزارز بعد از حواشی صرافی بایننس و SEC روزهای بدی را سپری می‌کند، طی ۲۴ ساعت گذشته بسیاری از رمزارزهای بازار خصوصا آن‌هایی که اوراق بهادار ثبت نشده بودند و قرار است از لیست صرافی های بایننس و کوین بیس آمریکا حذف شوند ریزش‌های دو رقمی ثبت کردند، برای مثال بیت کوین، اتریوم، سولانا، کاردانو و پالیگان به ترتیب ۳٫۵، ۵، ۲۰ ، ۱۹و ۲۰  درصد ریزش را تجربه کردند.

نقشه بازار رمزارز در ۱۰ ژوئن ۲۰۲۳

همچنین قیمت برخی از رمزارز ها به قیمت ۶ ماه پیش، زمانی که بیت‌کوین ۱۵ هزار دلار بود بازگشته است، این ریزش بیشتر آلتکوین ها در برابر بیت کوین، باعث شده است که دامیننس بیت‌کوین افزایش یابد و به ۴۹٫۵ درصد برسد.

نقشه بازار رمزارز در 10 ژوئن 2023

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری خبرورزان | با ما به‌روز باشید