شما اینجا هستید

فرهنگی » نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال برگزار می‌شود
گروه : فرهنگی

جلال ذکایی، رئیس نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال با اشاره به برگزاری این رویداد از هفتم تا دهم تیرماه امسال، بیان کرد: نمایشگاه چاپ دیجیتال که به دلیل شرایط بد اقتصادی و شیوع ویروس کرونا سه سال به‌وقفه افتاده بود، در تیرماه برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ارائه و نمایش فناوری‌های مربوط به حوزه چاپ دیجیتال در بخش مواد مصرفی، تجهیزات و ماشین‌آلات و سایر نرم‌افزارها و امکانات این حوزه برگزار خواهد شد.

ذکایی با بیان این‌که نمایشگاه، فرصتی است تا فعالان این حوزه آخرین دستاوردهای چاپ را ارائه دهند، گفت: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه این است که شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌هایی که در حوزه چاپ و بسته‌بندی و حوزه‌های مرتبط فعالیت دارند و نوآوری‌ داشتند می‌توانند به‌صورت رایگان غرفه دریافت کنند.

وی تاکید کرد: این کار با هدف حمایت از امکانات، توانمندی‌ها و دستاوردهای این شرکت انجام می‌شود تا بدون هیچ هزینه‌ای در نمایشگاه حضور داشته باشند.

به‌گفته ذکایی، ثبت‌نام نمایشگاه از یکشنبه ۲۸ فروردین آغاز خواهد شد و شرکت‌های علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه به نشانی www.idepex.ir فرم‌های مرتبط را ذخیره کرده و نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

وی همچنین پایان خرداد‌ماه را آخرین زمان ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی اولیه این است که طبق سال‌ها و دوره‌های گذشته نمایشگاه در دو سالن تهران و گلستان برگزار شود.

ذکایی در پایان با اشاره به حامیان نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال، گفت: امسال اداره کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، اتحادیه لیتوگرافی و چاپ دیجیتال و اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ حامیان معنوی نمایشگاه خواهند بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری خبرورزان | با ما به‌روز باشید