شما اینجا هستید

اجتماعی » اختصاص ۸۰۰۰ میلیارد تومان به حمل و نقل عمومی پایتخت در ۳ ماه گذشته
گروه : اجتماعی

به گزارش خبرورزان، لطف اله فروزنده پس از استماع سخنان اعضای شورای شهر تهران پیرامون عملکرد حمل و نقلی شهرداری تهران، گفت: همه ما تلاش می‌کنیم برنامه‌ها محقق شود و نباید به گونه‌ای صحبت شود که کارها رها شده است.

وی با بیان اینکه عضو شورای شهر گفته که ۵۰ درصد بودجه حمل و نقل در سال قبل محقق شده گفت: این سخنان در حالی است که اعتبار مصوب حمل و نقل در سال قبل ۱۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده و ما ۱۱ هزار و ۹۱۸ میلیارد تومان اعتبار دادیم و ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مخارج تاکنون ثبت شده است.

فروزنده با بیان اینکه ما ۶۹ هزار میلیارد تومان عملکرد داشتیم که اعلام کردیم، ادامه داد: ما اجازه داریم امسال متمم ارائه دهیم و وقتی نظر شورا این است که بودجه حمل و نقل تقویت شود، اجازه می گیریم و متمم ارائه می‌دهیم.

معاون مالی شهرداری تهران با اشاره به آمار مقایسه ای بودجه در سه ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل، تصریح کرد: ما از بودجه سه ماه ابتدایی سال هشت هزار میلیارد تومان به حمل و نقل اختصاص دادیم. آیا باید از اقدامات تقدیر شود یا به عنوان نقطه ضعف قلمداد شود؟ و ما تلاش خود را انجام دادیم و برای خرید ۶۳۰ واگن مترو بنده و آقای زاکانی مرتباً پیگیری انجام دادیم و طرفین را کلافه کردیم. ما مدعی هستیم که در حال کاریم و دفاع می‌کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری خبرورزان | با ما به‌روز باشید