شما اینجا هستید

اجتماعی » فروشگاه رفاه تبریز کارکنان خود را تعدیل کرد
نویسنده : نسرین ذاکری فر

حسین فتحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبر ورزان، اظهار کرد: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، مشکل کشوری از بابت تعطیلی و تعدیل نیرو دارد و این موضوع تنها مختص استان ما نیست اما در راستای حل مشکل تعدیل نیروی کار این فروشگاه در تبریز، استان ما اقدامات پیشگیرانه را جهت تداوم فعالیت و جلوگیری از تعدیل نیروی انسانی انجام داد.

وی افزود: اکنون در فروشگاه لاله که مرکزیت رفاه تبریز در آنجا است، فعلا هیچگونه تعدیل نیرویی نخواهیم داشت و برابر اعلام مدیریت استانی فروشگاه رفاه، همچنان فعالیت در این فروشگاه ادامه دارد.

وی ادامه داد: برای تداوم فعالیت این فروشگاه نیز بایستی فروشگاه کشوری رفاه نسبت به تامین و تنوع بخشی به کالاها جهت تثبیت اشتغال موجود و فروش بیشتر اقدام لازم را به عمل آورد.

فتحی گفت: یکی از فروشگاه‌های رفاه در پل کابلی تبریز که به صورت استیجاری و مالک آن شهرداری بود، به فروشگاه دیگری واگذار شده است و مقرر شده تا فروشگاه جدید، تمامی کارکنان رفاه را با همان حقوق و مزایا به کار گیری کند و اگر کارگران نیز مشتاق کار در این فروشگاه باشند، هیچ منعی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر کارکنان تمایلی برای کار در این فروشگاه نداشته باشند، با هماهنگی به عمل آمده به سایر واحدهای تولیدی صنعتی استان معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به جلسه ای که در فرمانداری تبریز برگزار شد، شعبه دروازه تهران فروشگاه رفاه تعطیل شده و شعبه چهارراه لاله به کار خود ادامه می دهد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اذعان داشت: فروشگاه زنجیره ای رفاه قصد دارد به دلیل زیاندهی تمامی شعبات خود در کشور را تعطیل کند. مسئولین فروشگاه رفاه در جلسه کمیسیون کارگری استان حضور یافته اند تا وضعیت بررسی شود.
فتحی در پایان در مورد وضعیت افراد شاغل در فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان نیز توضیح داد: در صورت واگذاری فروشگاه رفاه به شرکت های دیگر، پرسنل این فروشگاه به کار خود ادامه می دهند و در غیر این صورت این افراد از حمایت های بیمه بیکاری استفاده خواهند کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری خبرورزان | با ما به‌روز باشید