شما اینجا هستید

اجتماعی » احداث سالن و مرکز تخصصی برای گروههای تئاتری تبریز
نویسنده : نسرین ذاکری فر

به گزارش پایگاه خبری خبرورزان، در این مراسم پرویز کلینی که خود روزگاری کارگردانی گروه هنری « تئاتر امروز» را برعهده داشت؛ گروهی که در اواخر دهه ۴۰ و طی دهه ۵۰ توانسته بود نمایشنامه های تاثیرگذاری را بر سر صحنه برد، به ایراد سخن پرداخت و از خاطرات روزگار سخت کارهای هنری گفت.
وی ادامه داد: اینکه چگونه با پولهای توجیبی خود توانسته بود دست به چنین کارهای قابل توجهی بزند. و همه آنها را مدیون پشت کار خود و یاری خداوند دانست.
کلینی خاطر نشان کرد: فعالیت تئاتری من و دوستانم به دوران دانش‌آموزی برمی‌گردد و برنده شدن ما در مسابقات تئاتر دانش‌آموزی نقطه آغاز فعالیت تئاتری ما شد و تنها دلیل ماندن ما در این مسیر فقط و فقط عشق به تئاتر بود و در آن دوران ما مسئولانی داشتیم که تمام قد از ما حمایت می‌کردند.
کلینی در ادامه از آرزوی بزرگی که در سینه دارد، پرده برداشت و گفت: آرزو دارد بتواند سالن و مرکز تخصصی برای گروههای تئاتری تبریز- به عنوان یک کار خیرمندانه- احداث کند.
او اظهار داشت: به شخصه از امکانات مادی احداث چنین مرکز تخصصی و فراگیر تئاتر برخوردار هستم و انشاالله روزی به این آرزوی بزرگ خود دست خواهم یافت.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه امروزه انجام هرکاری- ولو کار خیرخواهانه- نیاز به استخاره! و تامل! دارد، امیدوار است که هرچه زودتر زمینه اجرای این امر خیرخواهانه هنری فراهم گردد.
وی افزود: من معتقدم تئاتر در عرصه زندگی و جامعه نقش بسیار پررنگی دارد و آرزو دارم که جوانان تحصیلکرده‌ای که امروز در عرصه تئاتر فعالیت دارند، علیرغم محدودیت‌های فراوان و موانع، بتوانند ثابت قدم باشند.
پرویزکلینی در پایان گفت: من گرچه در حال‌حاضر در عرصه تئاتر فعالیتی ندارم اما هر جا صدای تئاتر هست، من نیز در آن صدا نقشی دارم.آرزوی بزرگ من این است که بتوانم یک مجموعه تئاتری برای جوانان هنرمند ایجاد کنم و اگر موفق به این کار شوم رسالت شخصی و تئاتری خود را ایفا کرده‌ام.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری خبرورزان | با ما به‌روز باشید