شما اینجا هستید

اجتماعی » اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ـ پژوهشی تبریز ما

به گزارش خبرورزان، دومین جشنواره رسانه‌ای ـ پژوهشی تبریز ما، روز سه شنبه بیست و سوم آبان ماه، به کار خود پایان داد. اختتامییۀ این جشنواره، به همت گروه پژوهش شورای کلانشهر تبریز در سالن بعثت دانشگاه هنر برگزار شد.

از میان بیش از ۳۵۰ اثر رسانه‌ای ـ پژوهشی که به این جشنواره ارسال شده بود، ۱۴۴ اثر رسانه‌ای و ۲۴ اثر پژوهشی به مرحلۀ نهایی راه یافتند.

دکتر محمد عباس‌زاده، دکتر حسن ستاری و دکتر مهدی عبداللهی آثار بخش پژوهشی را داوری کردند. به اعتقاد داوران، از نقاط قوت آثار این بخش، پرداخت آنها به مسائل بومی و از نقاط ضعف آن بسنده کردن به بعد فیزیکی قضایا و نگاه آماری به مسائل و مشکلات شهری بود. در این بخش محمدعلی پوشش وطن به عنوان برگزیدۀ اول، زینب برادران به عنوان برگزیدۀ دوم و حامد احمدی به عنوان برگزیدۀ سوم انتخاب شدند.

در جشنوارۀ تبریز ما، داوری آثار بخش رسانه به عهدۀ محمدامین ایمانجانی، امیر سعادتی، احد نژادابراهیمی، سیدحسن آذری و علی اکبر افتخار بود. به گفتۀ داوران، تنوع موضوع و جسارت در بیان از نقاط قوت آثار ارسالی و نثر ضعیف و عدم رعایت بی‌طرفی، ضعف ساختاری و فنی از نقاط ضعف آثار ارسالی به جشنواره بود.

در بخش یادداشت و مقاله، فرشید باغشمال نفر اول، ابوالفضل حمامی نفر دوم و طاهر خیری نفر سوم، در بخش گفتگو محمدامین خوش نیت نفر اول، افخم ابراهیمی نفر دوم و عیسی عطاپور نفر سوم، در بخش عکس و رسانه، سامان حامدی نفر اول، مهران نظرزاده نفردوم و مینا نوعی اقدم نفر سوم شناخته شدند.

در این جشنواره، در بخش ویژه نیز از پایگاه خبری تبریز بیدار و پایگاه سازه خبر تقدیر و همچنین به مقام‌آوران هر بخش لوح تقدیر و جایزۀ نقدی اهدا شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری خبرورزان | با ما به‌روز باشید